Linea di Pruduzzione Automatica di Pizza

Breve descrizione:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Caratteristiche di u produttu

• Applicatore automaticu di pasta opzionale, dispusitivu di distribuzione automatica di riempimentu è dispusitivu di ricuperazione di materiale surplus
• Disegnu modulare, cumminazione flexible, altu gradu d'automatizazione, prucessu affidabile
• Spessore cinturione pasta è vitezza corsa pò esse aghjustatu attraversu cù sistema di cuntrollu intelligente
•Larghezza di u funziunamentu di a cintura hè 600mm à 1600mm
• Capacità di l'equipaggiu: 1.5t-2.0t/h
•Taglia di u pruduttu: diamitru secondu i bisogni di u produttu
•Pesu di u pruduttu: 30-350g secondu i bisogni di u produttu

Specificazione di u produttu

Dimensione di l'equipaggiu 30000 * 5300 * 2500 MM
Forza di l'equipaggiu 35 kW
Pesu di l'equipaggiu 5560 chilò
Materiale di l'equipaggiu Acciaio inossidabile 304
Tensione di l'equipaggiu 380V/220V

- Hopper di pasta

A pasta mista hè versata in a tramoggia di alimentazione di a macchina da panetteria danese attraversu l'elevatore, è u pesu unicu di l'alimentazione hè cuncepitu secondu a capacità di produzzione di a linea di produzzione, in modu per assicurà chì i culleghi cù a trasfurmazioni constante di a pasta ùn anu micca. aspetta troppu longu per a pasta.

- Formazione di pasta
U sistema di furmazione di cinturione di pasta adotta un metudu di trasfurmazioni di pocu stress per trasfurmà delicatamente a cinturione di pasta in a larghezza è u spessore richiesti, per ùn dannà a struttura organizzativa di u cinturione di pasta è per assicurà chì a pasta più dolce.

- Sistema di riposu è di rinfrescamentu di a pasta
U cinturione di pasta hè trasportatu à u tunnel di rilassazione di bassa temperatura, chì hè rilassatu cum'è necessariu secondu i bisogni di u prucessu di ogni cliente.U tunnel di bassa temperatura hè dotatu di un dispositivu anti-condensazione, perchè a pasta ùn sia micca secca è crackata senza soffiu direttu.

- Satellite rolling
A torre di rotazione di pasta di tippu di rota satellitare manighja delicatamente a cintura di pasta, sparghje uniformemente a cintura di grassu è di pasta, è a cintura di pasta hè ripetutamente rotulata per furmà una cintura di pasta cù a larghezza è u grossu stabilitu à u valore predeterminatu, chì hè mandatu à a pasta. sistema di furmazione di cinturione, cunnisciutu ancu u sistema di forma di pane in l'industria

- Roller di calibrazione
A larghezza è u grossu di u cinturione di pasta chì hè stata allargata attraversu parechje passate di rolling sò determinate secondu i bisogni di a massa di rolling.U spessore di u produttu finali necessariu da u viaghju hè determinatu secondu e esigenze di capacità di produzzione.

- Roller di calibrazione
A larghezza di a pasta di rolling hè determinata secondu e esigenze di capacità di produzzione.Pudemu furnisce una larghezza di l'equipaggiu 680-1280mm per risponde à i bisogni di capacità di produzzione di diversi clienti.

- Spazzatura di farina
- Dui spazze in fondu
- Una spazzata in cima
- Regolazione manuale di l'altezza di funziunamentu.
- Regolazione manuale di l'angolo di funziunamentu

- Tagliu di tacchi in muvimentu
Dopu à sheeting, quandu u cinturione di pasta corre à a seccione di furmazione di pasta secondu u gruixu è a larghezza necessariu, hè stata cuted by tagliu taccu per assicurà chì a pizza hè esattamente tonda.

- Recuperazione residuale
A pizza tagliata è formata hè trasportata à u cinturione vicinu, è a pasta residuale hè riciclata è reutilizata per mezu di u cinturione di riciclamentu.

- Riempimentu di depositante
A pizza tagliata è formata hè stata trasportata in u depositu di riempimentu, stu mecanismu verserà a salsa di tomate nantu à a superficia di a pizza.

- Ripienu di casgiu è verdura
Attraversu u tipu di cinturione versando una mistura di furmagliu è vegetale. È u riempimentu residuale hè stata ricuperata è poi trasmette à u passu prossimu.

Mostra di u produttu

svavba

Operate i dettagli

acvavab (3)
acvavab (1)
acvavab (4)
acvavab (5)

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi